Pyt.75. Czy wiesz, że kolory mają znaczenie również przy CTA?

W odpowiedzi na pytanie 11 napisałam Ci, co to takiego Call to Action.

Dzisiaj, ponownie korzystając z wiedzy Kasi z Unikato, dowiesz się, jakie znaczenie mają kolory w kontekście przycisku CTA.

kreska

Przyciski call to action mają za zadanie wpłynąć na działanie klienta, który już odwiedził Twoją stronę internetową lub sklep. Warto zatem zastanowić się nad tym, jak powinny wyglądać.

Istotne jest, aby zaprojektować wezwanie do działania w kolorze kontrastującym z tłem strony, wtedy z pewnością przycisk zostanie zauważony, a to zwiększa prawdopodobieństwo podjęcia działania przez osoby odwiedzające Twoją stronę.

Warto również zwrócić uwagę, czy kolor przycisku jest spójny z identyfikacją wizualną Twojej marki handmade.

Ważne jest, aby napis, który umieszczasz na przycisku, był jak najbardziej czytelny.

Wybierając i testując różne opcje swojego wezwania do działania, nie zapomnij również o dopasowaniu kolorów i kroju fontu (o fontach przeczytasz tu i tu), pamiętaj też o symbolice barw:

buy (1)

 

kreska

 

nowelogo

mTURKUSOWE

 

Stay tunned

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *