Pyt.15. Jakie elementy powinna zawierać dobrze zaplanowana, nowa kolekcja?

Tylko dobra kolekcja się sprzeda! A dobra, to znaczy jaka?

Dobra kolekcja, to dobrze/odpowiednio zaplanowana kolekcja, czyli taka z największym potencjałem sprzedaży!

Zobacz jakie elementy powinna zawierać:

kreska

  1. „Przyciągacz uwagi” – to tak zwany „masterpiece” kolekcji, który będzie najbardziej imponujący, najszybciej zachwyci Twoich klientów i tym sposobem odbębni za Ciebie brudną robotę zwrócenia na siebie uwagi! Najprawdopodobniej go nie sprzedasz, ale sprzedaż to nie jest zadanie „przyciągacza uwagi”. Jego zadaniem jest wyłącznie zainteresowanie potencjalnego klienta,
  2. „Gorące bułeczki” – tego nie muszę tłumaczyć 🙂 W przeciwieństwie do „przyciągacza uwagi”, „gorące bułeczki” to bestsellery, te elementy, które będą się najlepiej sprzedawały. Muszą być uniwersalne i mieć zachęcającą cenę (nie podnoście tylko proszę krzyku, nie napisałam NISKĄ cenę, tylko ZACHĘCAJĄCĄ, a to ogromna różnica. O cenie zaś i wycenie produktów handmade będę pisała już jutro, więc, nie odchodźcie za daleko 😉 ),
  3. „Uzupełniacze” – elementy „kompatybilne”, że tak się współcześnie, naukowo wyrażę, z „gorącymi bułeczkami”, najlepiej oczywiście, aby pasowały nie tylko do „gorących bułeczek”, ale do wszystkich elementów kolekcji. Przykładem „uzupełniaczy” są pojedyncze charmsy, które można dokupić do bransoletki – „gorącej bułeczki”.

kreska

Wszystkie wyżej wymienione elementy są bardzo ważne i każda, absolutnie każda kolekcja, którą planujecie powinna je zawierać.

Bardzo ważne jest również to, w jaki sposób rozmieścicie te elementy na swoim stoisku czy stronie internetowej, ale o tym będzie później, w oddzielnym wpisie 🙂

Bo jutro – o cenach!

mTURKUSOWE

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *