Pyt.7. Od czego rozpocząć budowanie Twojej marki handmade?

Być może zaskoczę Cię pisząc, że Twoja marka wcale nie zaczyna się od znaku graficznego.

Szczerze mówiąc, a raczej pisząc, logo nie jest nawet najważniejsze w budowaniu Twojej marki handmade. Jest ono niezbędne, jednakowoż nie najważniejsze.

Twoja marka, to Twoja historia, Twój wierunek i wcale nie zaczyna się na ekranie komputera czy na papierze. Twoja marka rodzi się bowiem w umyśle Twojego klienta idealnego!

Przekaz, który kierujesz w eter, buduje Twoją markę. Dlatego musi on być spójny i przemyślany, zgodny z przyjętą przez Ciebie strategią. Przekaz ten musi konsekwentnie budować porządanie w głowie Twojego klienta idealnego, musi wzbudzać w nim pragnienie posiadania tego, co sprzedajesz. Ponieważ określiłeś już wspomnianego idealnego klienta, wiesz już jak do niego pisać, aby wzbudzać w nim zainteresowanie Twoim produktem (widzisz jakie to określenie było ważne?!).

Jakich używasz słów mówiąc o swoich produktach, jakie są zdania, którymi budujesz swoją markę? W jaki sposób dzisiaj siejesz świadomość swojej marki?

A jutro – będzie o treści i o komunikacie.

Stay tunned 🙂

mTURKUSOWE

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *