Pyt.111. W jaki sposób pokazywać klientom swoją indywidualność?

Wczoraj napisałam Ci, że nigdy nie będziesz sprzedawał tego samego, nawet jeśli Twoje wyroby są podobne do innych…

…lub jeśli te inne stanowią podobne, tanie zamienniki Twoich wyrobów.

Napisałam Ci, że różnić się będziesz ZAWSZE osobowością i klienci najpierw kupują od Ciebie, jako rękodzielnika.

Oto obszary, w których możesz pokazać swoją inną osobowość i odróżniać się od konkurencji:

kreska

 

  • Pokaż klientowi swoją fotografię, niech wie, od kogo kupuje.
  • Twoja komunikacja wizualna niech będzie spójna, zadbaj o nią od początku do końca – przez logo, kolory i układ na stronie i blogu, opakowanie i metki.
  • Pokaz klientowi jak pakujesz swoje wyroby. Możesz nakręcić filmik lub zrobić fotografię zapakowanego produktu.
  • Znajdź charakterystyczny tylko dla Ciebie sposób fotografowania przedmiotów. Niech Twoje fotografie mówią głosem Twojej marki handmade.
  • W opisach produktów nie rozciągaj tekstu na całą szerokość ekranu, pisz charakterystycznym dla siebie językiem i unikaj wykrzykników.
  • Do przesyłki dołącz „instrukcję”, jak dbać o produkt. Niech ta instrukcja, również wizualnie będzie spójna z całą resztą.
  • Niech Twoje opakowanie różni się od standardowych przesyłek – możesz inaczej adresować koperty, możesz wymyślić swój własny „patent” na „pocztoodporne” opakowanie przesyłki. Niech już zapakowana, jeszcze nieotwarta paczka wywoła w Twoim kliencie pozytywne zaskoczenie.
  • Jeśli do swojej oferty dokładasz gratisy – wyceń je koniecznie. Dla klienta absolutną abstrakcja może być informacja, że do zakupionej ceramicznej misy, dokładasz filcową podkładkę, ale jeśli napiszesz, że dokładasz filcową podkładkę o wartości 45 zł, jest to już dla klienta konkret.
  • Dołącz do paczki bilecik z podziękowaniem, buduj więź między Wami.
  • Dwa, trzy dni po sprzedaży wyślij maila z zapytaniem, jak bardzo podobał się klientowi Twój produkt. Tym sposobem pokażesz, że Ci zależy i, że o niego dbasz.

kreska

 

Jeśli nie miałeś okazji tego zrobić wczoraj, na koniec, zachęcam Cię do przeczytania wczorajszego wpisu. Do jutra!

mTURKUSOWE

 

Stay tunned

2 odpowiedzi do “Pyt.111. W jaki sposób pokazywać klientom swoją indywidualność?”

    1. Ja też 🙂
      Ale, klient niezadowolony z całą pewnością by napisał maila i wyraził swoje niezadowolenie 🙂
      Tego się trzymam 😀

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *