Pyt.217. Jesteś ogrodnikiem czy myśliwym?

Postanowiłam dzisiaj przełamać ciąg około facebookowych zagadnień…

…by nie doprowadzić do przedawkowania informacji, które zakończyłoby się niechybnie ciężkim kacem.

Więc dzisiaj przygotowałam kilka słów o rękodzielniczo – sprzedażowych relacjach z klientami 🙂

Wielokrotnie na tym blogu pisałam już o tym, jak ważne są te relacje, ale czy tak naprawdę, Ty sam wiesz, jakie one są?

Na jednym ze szkoleń o sprzedaży i marketingu, dowiedziałam się, że…

kreska

…sprzedawców i przedsiębiorców (wszystkich, nie tylko sprzedawców rękodzieła),

można podzielić na myśliwych i na ogrodników.

kreska

 

Sprzedawca-myśliwy stosuje technikę sprzedaży zwaną „kup i spadaj”. Zapomina o swoim kliencie natychmiast po zaksięgowaniu wpłaty za dany produkt. Dla niego najważniejsze jest to, by sprzedać. Nie liczą się dla niego relacje z klientami, nie dba on ani o wizerunek swojej marki, ani o opinię na jej temat. Działa jak myśliwy, celnie strzela, jednak zaraz po strzale zabiera łupy i „tyle go widzieli”.

Sprzedawca – ogrodnik pielęgnuje swoje relacje z klientami i sprawia, że ci powracają do niego i kupują ponownie. Dba o relacje i pielęgnuje swój sprzedażowy ogródek. Dla niego pozytywne doznania klientów są najważniejsze, jest zaangażowany i myśli długofalowo.

Przygotowałam dla Ciebie kilka pytań (w załączniku).

Odpowiadając na nie, dokonasz sprzedażowej, rękodzielniczej „samodiagnozy” i będziesz wiedział, jakim sprzedawcą jesteś.

Zapytasz, dlaczego ta diagnoza jest dla Ciebie ważna?

Otóż…jak w każdej diagnozie

…gdy poznasz, co Ci dolega, będziesz mógł to leczyć 😉

Zatem pobierz poniższy plik i sprawdź, jakim jesteś sprzedawcą. Enjoy!

SPRZEDAZOWA SAMODIAGNOZA REKODZIELNICZA

kreska

mTURKUSOWE

 

Stay tunned

Jedna odpowiedź do “Pyt.217. Jesteś ogrodnikiem czy myśliwym?”

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *