Pyt.255. Czy warto wydawać pieniądze na naukę biznesu?

Banalne pytanie, prawda?

Pewnie większość osób, które przeczyta ten tytuł, odpowie – „no ba, warto”!

Ale czy tak naprawdę sądzisz, że warto?

Warto zapłacić za kurs online?

Warto zapłacić za coaching?

Warto zapłacić za opinię?

Warto kupować książki i webinary?

Ja dziś mogę powiedzieć z przekonaniem i z całą pewnością, że warto.

Bo inna jestem ja dzisiaj ode mnie sprzed 2 lat. Bo tak samo inna jest dziś PiLLow Design od tej z przeszłości.

A cała ta przemiana mogła nastąpić tylko dlatego, że pewnego dnia postanowiłam, że zrobię wszystko, co mogę, by dowiedzieć się tak dużo, jak to możliwe o prowadzeniu biznesu.

A ponieważ nikt nie rodzi się samorodnym geniuszem w żadnej dziedzinie, potrzebowałam wiedzy osób, które były bogatsze o te doświadczenia ode mnie i od poszukiwania tych osób rozpoczęła się cała moja przygoda z biznesem handmade „nie-na-niby”.

Jednak ostatecznie do tego, by inwestować w swoją wiedzę (a nie tylko polegać na tym, co otrzymywałam w bonusie w postaci darmowych informacji) przekonały mnie słowa jednego z amerykańskich, wybitnych coachów biznesu, który powiedział tak…

kreska

…jeśli po przeczytaniu książki, obejrzeniu nagrania, wzięciu udziału w szkoleniu czy seminarium stwierdzisz, że nauczyłeś się lub dowiedziałeś się o chociaż jednej nowej rzeczy, która może mieć pozytywny wpływ na twój biznes…to było warto.

kreska

Bo ta nowa wiedza, odpowiednio wdrożona, przyniesie wielokrotnie większe zyski niż pieniądze, które wydałeś na to, by ją posiąść.

I poszłam tym kluczem.

Dlaczego dzisiejszy wpis jest taki właśnie, nieco bardziej motywacyjny niż szkoleniowy?

Bo dostałam pytanie, które skłoniło mnie do tej refleksji…

„Powiedz mi, czy wydawanie pieniędzy na jakieś kursy ma sens? Przecież to moje pieniądze, na które ciężko pracuję, chyba powinnam je raczej odkładać?

Myślę, że odkładanie jest ważne, ale nie mniej ważne jest inwestowanie pieniędzy w rozwój firmy i swój własny.

Wiedzę biznesową raz zdobytą można wykorzystywać przez całe życie, nawet jeśli zmieni się branżę, w której się pracuje. Są to bowiem uniwersalne zależności i zasady, które stosuje się wszędzie tam, gdzie pojawia się…klient 🙂

mTURKUSOWE

 

Stay tunned

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *