Pyt.290. Galeria, z którą współpracujesz nie promuje Twojego rękodzieła?

Oto dlaczego tak może być.

Sprzedając za pośrednictwem galerii z rękodziełem, sprzedajesz wśród wielu innych rękodzielników, z których część jest Twoją bezpośrednią konkurencją.

Dodatkowo galeria pośrednicząca w sprzedaży, współpracuje z setkami rękodzielników, a wielu z nich codziennie wstawia do niej nowe produkty.

Przez to na cyfrowych półkach galerii spoczywa tysiące produktów handmade, gotowych, by je kupić.

W takim tłumie Twoje rękodzieło często ginie, a Twoi klienci często nie mają nawet szans, by dotrzeć do Twojego butiku.

Z pomocą przychodzi często sama galeria, promując wybranych twórców na stronie głównej.

Jednak na pewno zauważyłeś, że właściciele galerii nie promują każdego rękodzielnika, jak leci, a starannie wybierają asortyment, który będą wyróżniać na stronie głównej.

Na co więc powinieneś zwrócić szczególną uwagę, jeśli chcesz znaleźć się wśród twórców wyróżnionych na stronie głównej galerii, z którą współpracujesz?

Oto „czeklista”:

kreska

  • Regularnie wstawiaj produkty. Galerie promują twórców, których butiki „żyją”. Pilnuj więc, by nowości pojawiały się regularnie.
  • Fotografie na neutralnym tle. Najlepiej, by były na białym tle. Takie zdjęcia komponują się dobrze z każdą grafiką i wyglądają elegancko na stronie głównej. Pamiętaj, że tak jak Ty, właściciele galerii również bardzo dbają o wizerunek swojej marki.
  • Dopasowany asortyment. Najpopularniejsze są promocje, w których galerie oferują produkty wpisujące się w bieżące wydarzenia. Dołóż wszelkich starań, by Twoje rękodzieło było pod tym kątem aktualne. Jeśli zbliża się jakaś uroczystość czy święto (walentynki, Dzień Matki, Boże Narodzenie), wstawiaj do galerii produkty, które do niej pasują.
  • Trendy. Te promocje przyciągają wielu klientów do poszczególnych butików i sa promowane w newsletterach galerii. Musisz mieć rękę na pulsie i pilnować, by Twoje nowości wpisywały się w bieżące trendy. Np. już w zimie zaplanuj, co będziesz wstawiał na wiosnę, wykonaj kilka sztuk rękodzieła w kolorze, który został ogłoszony jako najmodniejszy w nadchodzącym sezonie
  • Promocje i obniżki. Informuj, jeśli możesz, właścicieli galerii o planowanej obniżce cen czy sezonowej wyprzedaży. Galerie często promują dodatkowo takie butiki, w których ich klient może coś kupić po okazyjnej cenie.
  • Bądź aktywny. Jeśli Twoje rękodzieło zostało wyróżnione przez galerię, pokaż to swoim fanom w mediach społecznościowych. Właściciele galerii często rewanżują się aktywnym w tym zakresie rękodzielnikom, promując ich ponownie przy kolejnej okazji.

kreska

Na koniec jeszcze chcę powiedzieć, że jeśli jeszcze nie współpracujesz z żadną galerią z rękodziełem, to tutaj przeczytasz, dlaczego warto to zmienić, a tutaj znajdziesz cenne informacje o tym, jak zwiększyć swoje szanse na pozytywne rozpatrzenie swojego zgłoszenia. Enjoy!

kreska

mTURKUSOWE

Stay tunned

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *