Pyt.297. Co powinno się znaleźć w zakładce „O MNIE”.

Pisałam już o tym, jak powinno wyglądać twoje zdjęcie profilowe w tej zakładce.

Oraz o tym, że jest ona bardzo ważna dla Twoich klientów.

Dzisiaj napiszę Ci słów kilka o tym, co jeszcze powinno się znaleźć na stronie „o mnie”, która jak już wiesz, jest kluczowym elementem Twojej rękodzielniczej strony internetowej.

Oto kolejna „czeklista”, którą dla Ciebie przygotowałam:

kreska

Elementy, które powinny znaleźć się w zakładce „o mnie”.

  1. Twoja fotografia.
  2. Krótki opis Twojego przedsięwzięcia. Kim jesteś, co robisz i co oferujesz klientom (i dlaczego).
  3. Krótki opis techniki, w której tworzysz. W dosłownie 1, 2 zdaniach przybliż czytelnikowi swoją technikę. Dzięki temu będzie się on czuł u Ciebie bardziej „komfortowo”, bo wyeliminujesz sytuację, w której klient „nie skojarzy” o czym piszesz. Zamiast więc pisać „wykonuję biżuterię w technice wire wrappingu”, napisz „wykonuję biżuterię w technice wire wrappingu, która polega na misternym i precyzyjnym oplataniu srebrnych drucików wokół siebie”.
  4. Krótki opis materiałów, z którymi pracujesz.
  5. Historia Twojej marki. To bardzo istotne. Opisz chronologicznie, jak rozwijała się Twoja marka, kiedy powstała (i dlaczego).
  6. Osoby, z którymi pracujesz. Jeśli Twoją markę tworzy więcej niż jedna osoba – przedstaw każdą z nich z osobna. Pokaż, że jesteście zespołem, macie imiona a każdy z Was jest indywidualnością.
  7. Osiągnięcia. Certyfikaty, dyplomy, wygrane w konkursach, wyróżnienia i szczególne wydarzenia, w których brałeś udział. To wszystko będzie budowało zaufanie klientów do Twojej marki handmade.
  8. Kadry zza kulis. Dosłownie jeden lub dwa. Pokaż, gdzie pracujesz, najlepiej, gdybyś mógł umieścić fotografię, która uwieczniła Ciebie pracującego 🙂 To zmniejszy dystans pomiędzy Tobą a Twoimi klientami.
  9. Gdzie można Cię spotkać? Jeśli oprócz sprzedaży online, prowadzisz stacjonarny butik, lub współpracujesz ze stacjonarnymi butikami, w których masz swoją witrynkę, napisz o tym swoim klientom.
  10. Odnośnik do strony kontaktowej i butiku.

kreska

Zakładka „o mnie” na Twojej stronie internetowej jest jak Twoje CV.

Dołóż wszelkich starań, by była to prawdziwa wizytówka, która pomoże Ci w budowaniu zaufania wśród twoich klientów.

mTURKUSOWE

 

Stay tunned

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *