Pyt.302. Jakimi narzędziami budujesz świadomość Twojej marki handmade?

O tym, jak ważna jest ta świadomość Twojej marki handmade wśród klientów, pisałam już wielokrotnie.

Dzisiaj przygotowałam dla Ciebie listę narzędzi, przy pomocy których możesz wzmacniać swój przekaz, by zapisać się w świadomości klientów jeszcze lepiej.

Oto czego możesz (i powinieneś) używać stale w procesie budowania świadomości Twojej marki handmade:

kreska

  • Logo. Warto, byś miał je wysyrowane w różnych wersjach, do różnych celów. Na przykład: logo w pionie, w poziomie, kolorowe, monochromatyczne, z napisem, bez napisu, sam znak graficzny, z hasłem przewodnim.
  • Ulotki.
  • Wizytówki.
  • Bileciki i karteczki z podziękowaniem za zakup. To bardzo ważne. Taki osobisty detal, w postaci ręcznie wypisanych podziękowań lub życzeń, bardzo dobrze działa na odczucia twoich klientów. Wymaga trochę więcej wysiłku przy pakowaniu, ale uwierz mi, warto!
  • Strona internetowa, blog, butik. Wszędzie tam powinny przewijać się te same kolory i motywy, które będą nawiązywały do Twojej firmy.
  • Media społecznościowe. Twoje na nich nagłówki i okładki.
  • Banery i okładki katalogów. Podobnie jak z grafiką na stronie, te grafiki zwyczajnie muszą nawiązywać do Twojej identyfikacji wizualnej.
  • Opakowania. Czy jest na nich Twoje logo? Czy kolor wstążki, którą zawiązujesz na pudełeczkach, pasuje do Twoich firmowych kolorów?
  • Awatar i ikonki na stronach internetowych. Zerknij w mój butik: www.pillow-design.pl. Nawet okładki kolekcji graficznie nawiązują do mojego logo. To bardzo ważne.
  • Fotografie umieszczane na blogu i stronie internetowej. Staraj się, by sposób kompozycji Twoich zdjęć, był jednocześnie Twoim podpisem.
  • Czcionki. Przemyśl je dobrze. Oczywiście możesz używać różnych czcionek, w zależności od potrzeb, jednak warto zatroszczyć się, by były one ze sobą w jakiś sposób powiązane (kolorem, stylem).
  • Odnośniki do Twoich stron, na stronach marek partnerskich. Zadbaj o to, by nie był to jedynie ciąg liter i przygotuj różne wersje grafik – odnośników, które Twoi partnerzy będą mogli umieścić na swoich stronach internetowych.
  • Cenówki i metki. Unikaj standardowego, masowego metkowania. Zatroszcz się o to, by nawet na metce pojawiło się Twoje logo.
  • Stoiska na targach i kiermaszach. Każdy detal na nich powinien być dokładnie i skrupulatnie przemyślany; obrus, kolor bukietu, dodatki, kolor ramek, ekspozytory i sposób ułożenia Twoich produktów.
  • Ekspozycje w butikach partnerskich. Jeśli to tylko możliwe, niech Twoja ekspozycja będzie wizualnie „Twoja” 😉
  • Nagłówki i stopki w emailach.

kreska

mTURKUSOWE

 

Stay tunned

 

Jedna odpowiedź do “Pyt.302. Jakimi narzędziami budujesz świadomość Twojej marki handmade?”

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *