Pyt.302. Jakimi narzędziami budujesz świadomość Twojej marki handmade?

O tym, jak ważna jest ta świadomość Twojej marki handmade wśród klientów, pisałam już wielokrotnie.

Dzisiaj przygotowałam dla Ciebie listę narzędzi, przy pomocy których możesz wzmacniać swój przekaz, by zapisać się w świadomości klientów jeszcze lepiej.

Oto czego możesz (i powinieneś) używać stale w procesie budowania świadomości Twojej marki handmade:

kreska

  • Logo. Warto, byś miał je wysyrowane w różnych wersjach, do różnych celów. Na przykład: logo w pionie, w poziomie, kolorowe, monochromatyczne, z napisem, bez napisu, sam znak graficzny, z hasłem przewodnim.
  • Ulotki.
  • Wizytówki.
  • Bileciki i karteczki z podziękowaniem za zakup. To bardzo ważne. Taki osobisty detal, w postaci ręcznie wypisanych podziękowań lub życzeń, bardzo dobrze działa na odczucia twoich klientów. Wymaga trochę więcej wysiłku przy pakowaniu, ale uwierz mi, warto!
  • Strona internetowa, blog, butik. Wszędzie tam powinny przewijać się te same kolory i motywy, które będą nawiązywały do Twojej firmy.
  • Media społecznościowe. Twoje na nich nagłówki i okładki.
  • Banery i okładki katalogów. Podobnie jak z grafiką na stronie, te grafiki zwyczajnie muszą nawiązywać do Twojej identyfikacji wizualnej.
  • Opakowania. Czy jest na nich Twoje logo? Czy kolor wstążki, którą zawiązujesz na pudełeczkach, pasuje do Twoich firmowych kolorów?
  • Awatar i ikonki na stronach internetowych. Zerknij w mój butik: www.pillow-design.pl. Nawet okładki kolekcji graficznie nawiązują do mojego logo. To bardzo ważne.
  • Fotografie umieszczane na blogu i stronie internetowej. Staraj się, by sposób kompozycji Twoich zdjęć, był jednocześnie Twoim podpisem.
  • Czcionki. Przemyśl je dobrze. Oczywiście możesz używać różnych czcionek, w zależności od potrzeb, jednak warto zatroszczyć się, by były one ze sobą w jakiś sposób powiązane (kolorem, stylem).
  • Odnośniki do Twoich stron, na stronach marek partnerskich. Zadbaj o to, by nie był to jedynie ciąg liter i przygotuj różne wersje grafik – odnośników, które Twoi partnerzy będą mogli umieścić na swoich stronach internetowych.
  • Cenówki i metki. Unikaj standardowego, masowego metkowania. Zatroszcz się o to, by nawet na metce pojawiło się Twoje logo.
  • Stoiska na targach i kiermaszach. Każdy detal na nich powinien być dokładnie i skrupulatnie przemyślany; obrus, kolor bukietu, dodatki, kolor ramek, ekspozytory i sposób ułożenia Twoich produktów.
  • Ekspozycje w butikach partnerskich. Jeśli to tylko możliwe, niech Twoja ekspozycja będzie wizualnie „Twoja” 😉
  • Nagłówki i stopki w emailach.

kreska

mTURKUSOWE

 

Stay tunned

 

Jedna odpowiedź do “Pyt.302. Jakimi narzędziami budujesz świadomość Twojej marki handmade?”

Odpowiedz na „Lidia - HaniolaAnuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *