Pyt. 316. Dlaczego linki zewnętrzne są dla Ciebie ważne?

Jestem przekonana, że słyszałeś już nie raz wyrażenie „pozyskiwanie linków zewnętrznych”.

Wielu rękodzielników jednak nie wie czym właściwie są te linki.

Co więcej, nie wie też, dlaczego są one tak niebywale ważne dla ich biznesu handmade.

kreska

Linki zewnętrzne to linki prowadzące z innych stron internetowych na Twojego bloga lub do Twojego butiku online.

kreska

Powiem Ci, że linki te są tak cenne, że są one stale obiektem pożądania każdego, kto posiada stronę www w sieci i chce, by przyczyniała się ona do wzrostu jego popularności lub/i wzrostu sprzedaży jego produktów.

To dzięki tym linkom można zapewnić stronie internetowej znacznie wyższe miejsce w rankingu wyszukiwania.

Co więcej, wklejanie na swojej stronie linków do innych serwisów o tej samej tematyce, również korzystnie wpływa na jej pozycjonowanie.

Przygotowałam dla Ciebie dzisiaj wpis o tym, jak szukać i korzystać miejsc, w których można umieścić linki do swojej strony i tym samym podnosić jej rankingi.

kreska

  • Katalogi stron internetowych. To jeden z najbardziej popularnych sposobów na pozyskanie linków zewnętrznych. Takich katalogów jest w sieci całe mnóstwo, zerknij na przykład tutaj: http://katalog.gazeta.pl/.
  • Branżowe katalogi stron internetowych. Istnieje wiele baz i katalogów branżowych, skupionych wokół jednego zagadnienia lub jednej dziedziny. Taki katalog znajdziesz na przykład tutaj: http://www.firmy.net/. Takim katalogiem dla rękodzielników jest na przykład strona Poland Handmade.
  • Posty gościnne na innych stronach i blogach. Zwykle nie tylko prezentujesz swoją działalność w takim wpisie, ale również  zostajesz podpisany cennym linkiem zewnętrznym do Twojej strony.
  • Podpisy w stopce na forach internetowych. To też są linki zewnętrzne.
  • Social Media. Każdy link w serwisach takich jak Facebook, Twitter, Google+, to również link zewnętrzny.
  • Wymiana linków oraz strony polecane. Wielu rękodzielników posiada na swoim blogu linki odsyłające do innych blogów, które są dla nich interesujące. Zwykle takie linki umieszczane są w bocznej szpalcie bloga i okraszane opisem „polecam” lub „odwiedzam”.
  • Płatne reklamy. Każda płatna reklama w internecie zawiera link do Twojej strony.
  • Portfolio. Zlecałeś komuś wykonanie wizytówek? Zatrudniłeś fotografa do sesji swoich rękodzieł? Ktoś zaprojektował grafikę na Twojego bloga lub do Twojego sklepu? Poproś te osoby, by dodały Twoją firmę do swojego portfolio, linkując ją.
  • Rodzina i przyjaciele królika. Jeśli ktoś w Twojej rodzinie lub wśród Twoich przyjaciół prowadzi bloga, wymieńcie się linkami. Jeśli tematyka tych blogów jest całkowicie odmienna, linkujcie wzajemnie swoje strony na portalach społecznościowych.

kreska

Oczywiście, o pewnych istotnych sprawach przy zdobywaniu linków zewnętrznych należy pamiętać, ale o tym jutro. Stay tunned.

kreska

mTURKUSOWE

Stay tunned

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *