Pyt.343. Jak używać planera słów kluczowych? Informacje podstawowe.

We wczorajszej odpowiedzi napisałam Ci o narzędziu, które możesz wykorzystać do planowania słów kluczowych.

Używanie Google Keyword Planera jest względnie intuicyjne i wykorzystywanie go w planowaniu słów kluczowych nie powinno nastręczać kłopotu.

Jednak, aby wybrane słowa kluczowe spełniały swoje zadanie, trzeba odpowiednio „poinstruować” to narzędzie i tym samym „powiedzieć mu”, czego właściwie oczekujesz.

kreska

  • Po zalogowaniu się do swojego konta Adwords, wybierz opcję „Narzędzia” a następnie „Planer Słów Kluczowych”.KWP1
  •  Wybierz opcję „Wyszukaj nowe słowa kluczowe za pomocą wyrażenia, witryny lub kategorii”.KWP2
  • Wybierz słowo, które uważasz, że najlepiej pasuje do interesującego Cię tematu i wpisz je w pierwszym, wolnym polu wyszukiwarki, wybierz z opcji interesujący Cię kraj i język, a następnie kliknij w przycisk „wyświetl propozycje”. KWP3
  • Pojawi Ci się ekran z wynikami wyszukiwania, na którym zobaczysz proponowane przez google, pasujące do tematu słowa kluczowe. KWP4
  • Po prawej stronie pojawi Ci się opcja „grupy reklam”, rozwiń pasek ukryty pod symbolem ołówka i wybierz opcję „dopasowanie ścisłe”. Takie ustawienie opcji zwróci najdokładniejsze wyniki – frazy precyzyjnie dopasowane do interesującego Cię hasła. Po zaakceptowaniu takiej opcji będzie ona wybierana domyślnie przy  każdym kolejnym wyszukiwaniu.KWP5
  • Z wyświetlonych fraz wybierz kilka i użyj ich w swoim artykule na blogu.

kreska

Podane przeze mnie dziś instrukcje, są wstępem do właściwego używania i interpretowania słów kluczowych w wynikach wyszukiwania.

Przećwicz te kroki, a jutro napiszę Ci, o czym jeszcze powinieneś pamiętać przy korzystaniu z tego narzędzia.

Stay tunned!

kreska

mTURKUSOWE

 

 

Stay tunned

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *