Pyt.58. Czy wiesz, że ta strona często decyduje o tym, czy sprzedasz swoje rękodzieło?

Jest taki jeden czynnik, bez którego klient nie zdecyduje się na zakup Twojego rękodzieła.

Tym czynnikiem jest, w głównej mierze, zaufanie.

Szerzej o tym, jakie warunki powinny być spełnione, aby klienci decydowali się na zakupy w Twoim sklepie handmade pisałam w odpowiedzi na Pyt.20.

Dzisiaj napiszę Ci o jednym ze sposobów budowania zaufania, które jest czynnikiem mocno wpływającym na decyzję o zakupie.

  Czy wiesz, że strona „O MNIE” jest jedną z najczęściej odwiedzanych stron w Twoim sklepie?  

Dzieje się tak dlatego, że każdy nowy klient zainteresowany zakupem Twojego rękodzieła, będzie szukał informacji o Tobie, będzie chciał Cię poznać i dowiedzieć się o Tobie więcej, po to, by móc Cię polubić i Ci zaufać.

Dlaczego?

kreska

Klienci kupują, jeśli Ci ufają i lubią. Ufają jeśli znają. Lubią, jeśli ufają.

kreska

Co powinno więc znaleźć się w zakładce „O MNIE”?

  1. Twoja fotografia (najlepiej uśmiechnięta).
  2. Twoja historia (historia Twojej marki).
  3. Powody, dla których robisz to co robisz.
  4. Dlaczego to właśnie Twój produkt powinni kupić.
  5. Informacja o tym jak można się z Tobą skontaktować.

Zerknij w swoją zakładkę „O MNIE” oczami klienta.

Czy to, co się w niej znajduje, budzi zaufanie? Czy dajesz się w niej poznać? Czy po przeczytaniu tej zakładki klient pomyśli „lubię tego twórcę”?

Jeśli nie, zastanów się jak zmienić tę zakładkę.

kreska

Jeśli masz  ochotę do pogłębienia wiedzy na temat Twoich klientów, zerknij tutaj.

Jutro napiszę Ci o tym, jak poszerzać swój asortyment, aby nie wpływać negatywnie na wizerunek Twojej marki handmade. Stay tunned.

mTURKUSOWE

Stay tunned

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *